FAQ

Wij hebben de meest voorkomende vragen (Frequently Asked Questions) op deze pagina gezet en getracht deze te beantwoorden.

  
  

ALGEMEEN

Waarom lees ik geregeld de naam cado-online.nl terwijl ik op de site Roestig Hout ben.

  • Sinds 2006 staan wij met cado-online.nl ingeschreven bij de Kamer van Koophandel met een bedrijf de KattenKrabpaal voor verkoop van krabpalen. In 2021 zijn wij dit nieuwe bedrijf gestart, Roestig Hout.
    Beide bedrijven, de KattenKrabpaal en Roestig Hout, vallen onder cado-online.nl

     

Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken voor vragen?

  • Middels de mail kunt u ons 24 uur per dag bereiken. U krijgt dan zo spoedig mogelijk antwoord op uw mail. Let op! Binnen 2 dagen moet u een reactie van ons hebben gehad. Mocht dit niet gebeurd zijn, neemt u nogmaals de moeite om contact met ons op te nemen.      
          info@roestighout.nl
  • Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen het beste na 17.00 uur tot 22.00 uur. In de weekenden tussen 08.00 en 22.00 uur. De volgende telefoonnummers hebben wij ter beschikking:
         
    06 4777 9891   /   06 55 817 459
     

Kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Vanwege de unieke items is retourneren niet mogelijk. U gaat akkoord met deze voorwaarde zodra u uw bestelling heeft betaald.
    Annuleren voordat wij uw bestelling hebben verzonden is wel mogelijk. Indien u uw bestelling reeds heeft betaald, zullen wij dit naar u retourneren.
    Heeft u daarover vragen, kunt u contact met ons opnemen. 
  
  

BESTELLEN

Op welke manier(en) kan ik mijn bestelling doorgeven?

  • Via de winkelwagen: U selecteert de producten die u wilt aankopen in uw winkelwagen. Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Als uw bestelling compleet is, kunt u uw bestelling bevestigen, door de stappen van de winkelwagen te doorlopen.
  • Per email: U kunt uw bestelling ook u in een email plaatsen. Geeft u dan aan wat uw wilt bestellen. Tevens willen wij u vragen om in deze email uw gegevens door te geven (naam - adres - email). Ons emailadres is: info@roestighout.nl
  • Telefonisch: Mocht u de voorkeur hebben om telefonisch te bestellen, is dat uiteraard mogelijk. Onze telefoonnummers zijn:  06 4777 9891    /     06 55 817 459
     

Is er een minimum of maximum bestelwaarde?

  • Er is geen minimum of maximum bestelwaarde. 
     

 Informeren jullie mij als de bestelling uitgevoerd is?

  • Ja, zodra uw bestelling door ons verwerkt wordt, zullen wij dit melden.
     

Hoe krijg ik de bestelling bij mij thuis?

  • Afhalen: Uw bestelling is op afspraak bij ons op te halen. Vermeld u dit dan in het opmerkingenveld tijdens het bestelproces. Wij zullen contact met u opnemen. Uiteraard zullen de verzendkosten komen te vervallen.
  • Verzenden: Uw bestelling wordt middels PostNL/DHL verzonden binnen Nederland en naar België.
  • Bezorgen: uw bestelling wordt thuis bezorgd waarbij bezorgkosten worden berekend. 
     

Kan ik mijn bestelling veranderen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

  • Indien u aangeeft dat de bestelling veranderd moet worden nadat u deze aan ons heeft doorgegeven kan dat, mits de bestelling nog niet door ons is verzonden. 
     

Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Het is mogelijk uw bestelling te annuleren, zolang deze niet verzonden is. Als u de betaling van uw bestelling reeds heeft voldaan, zullen wij dit aan u retourneren. 
     

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

  • Ongeacht de manier waarop u uw bestelling heeft geplaatst krijgt u van ons een mail met daarin een overzicht van uw bestelling. 
     

Er zit geen factuur bijgevoegd aan het pakket, wat nu?

  • Onze pakketten worden pas verstuurd indien het verschuldigde bedrag van de bestelling aan cado-online.nl is overgemaakt. De factuur heeft u dan al ontvangen (per mail) en is daar dan ook mee afgehandeld.
     

Kan het bezorgadres afwijken van het factuuradres?

  • Ja, dat is mogelijk. Geeft u dit dan duidelijk aan ons door.

 

  
  

BETALEN

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

  • U heeft bij ons de mogelijkheid om op de volgende manier te betalen: overmaken vooraf.

 

  
  

VERZENDEN

Welke verzendservice gebruiken jullie?

  • cado-online.nl gebruikt PostNL en DHL als verzendservices.
    Beide verzendservices leveren bij u aan huis.

     

Welke tarieven hanteren jullie voor verzenden?

  • Het tarief voor verzenden binnen Nederland is 6,50 euro. Dit is voor een bestelling met een gewicht tot en met 30 kg. 
    Bij een bestelling boven het gewicht van
    30 kg. zullen wij 2 pakketten aanbieden bij de verzendservice. De verzendkosten komen dan op 13 euro, een verdubbeling van het verzendtarief.
  • Het tarief voor verzenden naar België is 10 euro. Dit is voor een bestelling met een gewicht tot en met 30kg. Wanneer het gewicht boven de 30 kg. komt zullen wij 2 pakketten aanbieden bij de verzendservice. De verzendkosten zullen dan op 20 euro komen. 
  • Grote items die niet met een verzendbedrijf verzonden kunnen worden, kunnen door ons bezorgd worden in Nederland (met uitzondering van de eilanden) en België. Het tarief is afhankelijk van de te maken kilometers en zal variëren tussen de 50 euro en 150 euro.
    Wij nemen hierover met u contact op.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

  • Wij houden u op de hoogte van alle bijzonderheden en handelingen omtrent uw bestelling. Wanneer uw bestelling wordt verzonden met PostNL of DHL dan krijgt u van ons de pakketgegevens per mail toegestuurd zodat u uw pakket kunt volgen op de betreffende site. 
     

Hoe lang duurt het verzenden?

  • Zodra het openstaande bedrag op de rekening van cado-online.nl is bijgeschreven wordt het pakket zo spoedig mogelijk bij PostNL/DHL aangeboden, (weekend en feestdagen uitgezonderd). U krijgt dan de pakketgegevens per mail toegestuurd zodat u uw pakket kunt volgen. Bij beide verzendmogelijkheden wordt gewoonlijk de dag na aanbieden de bestelling geleverd.
     
  
  
© 2021 - 2024 Roestig Hout | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel