Bestellem Op welke manier(en) kan ik mijn bestelling doorgeven? Via de winkelwagen: U selecteert de producten die u wilt aankopen in uw winkelwagen. Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Als uw bestelling compleet is, kunt u uw bestelling bevestigen, door de stappen van de winkelwagen te doorlopen. Per email: U kunt uw bestelling ook u in een email plaatsen. Geeft u dan aan wat uw wilt bestellen. Tevens willen wij u vragen om in deze email uw gegevens door te geven (naam - adres - email). Ons emailadres is: info@roestighout.nl Telefonisch: Mocht u de voorkeur hebben om telefonisch te bestellen, is dat uiteraard mogelijk. Onze telefoonnummers zijn: 06 4777 9891 / 06 55 817 459
Is er een minimum of maximum bestelwaarde? Informeren jullie mij als de bestelling uitgevoerd is? Hoe krijg ik de bestelling bij mij thuis? Afhalen: Uw bestelling is op afspraak bij ons op te halen. U kiest tijdens het bestelproces voor afhalen. Wij zullen contact met u opnemen. Verzenden: Uw bestelling wordt middels PostNL/DHL verzonden binnen Nederland en naar België.
Kan ik mijn bestelling veranderen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst? Kan ik mijn bestelling annuleren? Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling? Er zit geen factuur bijgevoegd aan het pakket, wat nu? Kan het bezorgadres afwijken van het factuuradres? Betalen Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan? Verzenden Welke verzendservice gebruiken jullie? Welke tarieven hanteren jullie voor verzenden? Het tarief voor verzenden binnen Nederland is 6,50 euro. Dit is voor een bestelling met een gewicht tot en met 30 kg. Bij een bestelling boven het gewicht van 30 kg. zullen wij 2 pakketten aanbieden bij de verzendservice. De verzendkosten komen dan op 13 euro, een verdubbeling van het verzendtarief. Het tarief voor verzenden naar België is 10 euro. Dit is voor een bestelling met een gewicht tot en met 30kg. Wanneer het gewicht boven de 30 kg. komt zullen wij 2 pakketten aanbieden bij de verzendservice. De verzendkosten zullen dan op 20 euro komen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen? Hoe lang duurt het verzenden? Zodra het openstaande bedrag op de rekening van cado-online.nl is bijgeschreven wordt het pakket zo spoedig mogelijk bij PostNL/DHL aangeboden, (weekend en feestdagen uitgezonderd). U krijgt dan de pakketgegevens per mail toegestuurd zodat u uw pakket kunt volgen. Bij beide verzendmogelijkheden wordt gewoonlijk de dag na aanbieden de bestelling geleverd.
|